Szép gesztus az ingyen telefonhívás az ügyfeleknek
- 2022.12.09
- Zöld szám
Sokaknak lehetett már szüksége arra, hogy felhívjon egy ügyfélszolgálatot. És nyilván senki sem örül annak, amikor normál hívásdíj mellett kell percekig várakozni.
Ez alapvetően elégedetlenséget szül az ügyfelek körében, ezért sok cég már felismerte, hogy ilyen esetben a zöld szám az ügyfélbarát megoldás.
Zöld szám szolgáltatás az ország minden pontján igénybe vehető. Több szolgáltató is kínál ilyen lehetőséget, így bárki számára elérhető lehet ez.
Kisebb cégeknek is érdemes elgondolkozni az ilyen ingyen hívható zöld szám használatán, mert valóban ügyfélbarát megoldás. Mind az új ügyfelek szerzésében, mind a régiek megtartásában kifejezetten jó eszköz lehet.
Persze egy nagy forgalmú telefonos ügyfélszolgálat esetén gondoskodni kell valamilyen alközpontról, ami akár egy virtuális alközpont is lehet, így megoldható a több felhasználós ügyfélszolgálat is, és csökkenthető az ügyfelek várakozási ideje.
Megosztás